توجه بیشتر به خردسالان،ویژه‌برنامه‌های مناسب مهدهای کودک در دهه‌ فجر

در اولین جلسه کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان توجه بیشتر به خردسالان و تدارک ویژه‌برنامه‌های مناسب مهدهای کودک مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این جلسه ضمن تاکید بر توجه این کمیته بر تدارک ویژه‌برنامه‌های مناسب خردسالان و مهدهای کودک،تحقق نشاط اجتماعی در این ایام و در حوزه‌ی کودک و نوجوان،اجرای برنامه‌های نو،ابتکاری و مشترک بین اعضا کمیته،کیفیت و کمیت تبلیغات محیطی مورد بحث و بررسی اعضا حاضر قرار گرفت.
معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان در این نشست ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی‌سازی،جوان گرایی و عدالت گرایی در سال‌گشت این رخداد عظیم گفت:انتقال شایسته و موثر خاطرات روزهای انقلاب و تبیین هنرمندانه دست‌آورد‌های بی‌بدیل آن برای کودکان و نوجوانان از اهداف کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر استان است.
وی با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر یک عید و جشن ملی است گفت:جشن‌های این ایام به عنوان یک جشن ملی بایستی در کام کودکان و نوجوانان ماندگار و زمینه‌سازی برای تعمیق فرهنگی این انقلاب باشد.
در این جلسه نمایندگان اداره کل کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) دو اداره کل بهزیستی استان حضور داشتند که بررسی برنامه‌های پیشنهادی بر اساس اهداف وئ رویکردهای کمیته به دومین جلسه موکول شد.
مسوولیت کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد که اداره کل کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)،اداره کل بهزیستی و گروه کودک شبکه استانی اعضا این کمیته هستند.
در شهرستان‌های استان نیز ستاد بزرگداشت این ایام به مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم را آغاز کرده است.