معرفی جواد زاهدی به عنوان مدیرکل کانون آذربایجان غربی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی جواد زاهدی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان غربی را به عنوان مدیرکل کانون این استان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زاهدی متولد سال 1343 در سلماس، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و در حال حاضر در مقطع دکتری مشغول ادامه تحصیل است.
او که با حکم علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون جایگزین معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون این استان شده از سال 1370 در سمت‌های مختلف به فعالیت‌های رسانه‌ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) اشتغال داشته است و اکنون مسوولیت اداره کانون این استان و 34 مرکز شامل 24 مرکز ثابت، 5 مرکز سیار روستایی، یک مرکز سیار شهری و 4 کتاب‌خانه پستی آن را بر عهده می‌گیرد.
زاهدی علاوه بر این، دبیری خبر منطقه ایرنا و ریاست خانه مطبوعات آذربایجان غربی را بر عهده دارد و سابقه‌ی  تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه، مراکز مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی و مرکز آموزشی وزارت نیرو در ارومیه را نیز در کارنامه علمی و آموزشی خود ثبت کرده است
انتشاار مقاله‌های علمی، انتخاب به عنوان پژوهشگر برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره صدا و سیما و جشنواره برترین‌های ایرنا همچنین سخنرانی در همایش‌های تخصصی روابط عمومی و داوری جشنواره‌های خبری و رسانه‌ای از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.
معصوم قلی‌زاده سرپرست سابق کانون نیز از اسفند 1392 این مسوولیت را بر عهده گرفته بود.
او از سال 1380 وارد کانون شد و مسوولیت‌های مانند حراست کانون استان و به صورت هم‌زمان حراست کانون استان آذربایجان شرقی، همچنین از سال 1388 نیز معاونت فرهنگی کانون استان از جمله سوابق کاری وی به شمار می‌رود.