کانون نقطه آغاز موفقیت‌های اجتماعی است

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان آموزش‌های کانون را نقطه آغاز موفقیت‌ها و تربیت نسلی آینده ساز برای کشوردانست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، ابوالفضل عبادی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان که در مراسم افتتاح اردوی اعضا فعال کتابخانه‌های کانون استان سخن می‌گفت با بیان خاطره‌ای از ایام و نحوه عضویت خود در کانون شهرستان سلماس در دهه 50، خطاب به اعضا گفت: خاطرات خوب عضویت در مراکز کانون را به یاد بسپارید و با بهره‌گیری از آن‌چه امروز می‌آموزید در آینده‌ای نزدیک سکان خدمت رسانی به کشور و مردم را به بهترین شکل به دست بگیرید.
عبادی با تاکید بر این‌که سیر مطالعاتی خود را در حوزه کتاب‌های غیر درسی، از کانون آغاز کرده است گفت: هنر را در قالب‌های مختلف موسیقی و نقاشی در کانون شناخته است.
اجرای تک‌نوازی سنتی عاشیق توسط یکی از اعضا کانون شماره 3 ارومیه و ویژه برنامه معرفی شهرستان‌های استان با نماد و سوغاتی آن شهر از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم افتتاح بود.
گفتنی است اردوی استانی اعضا فعال کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با حضور 70 عضو منتخب و کتابخوان به مدت سه روز از تاریخ عصر روز یکم  تا چهارم شهریور در اردوگاه معلم ارومیه برگزار می‌شود.