شش برگزیده سهم کودکان آذربایجان‌غربی از مسابقه ملی بهره‌وری

شش اثر برگزیده و هشت اثر شایسته تقدیر اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در دومین مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌وری ایران معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مهدیه خضری از چالدران، امیرحسین ناصری دیلمقانی از سلماس و فرنود مالکی از خوی در گروه سنی 8 تا 11 سال و متین صادق‌زاده از شوط، ثنا سروش از میاندوآب و کوثر کاملی‌راد از خوی در گروه سنی 12 تا 15 سال عنوان برگزیده این مسابقه را به خود اختصاص دادند.
بر همین اساس، آثار ایلشن محمدحسینی از قره‌ضیاءالدین در گروه سنی 4 تا 7 سال، ائل‌آی سروری از تکاب و آی‌سو حسن‌نژاد از ماکو در گروه سنی 8 تا 11 سال و مائده پورعباس از شوط، سمانه شیخ‌بگلو و رویا میرزازاده از ارومیه و نارین فرجی و طریفه محمودکاکی از مهاباد در گروه سنی 12 تا 15 سال شایسته تقدیر شدند.
گفتنی است کانون استان 93 اثر نقاشی اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی و هنری خود را جهت شرکت در دومین مسابقه نقاشی با موضوع «بهره‌وری سبز و حفظ محیط زیست» در بخش‌های جامعه، فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی به ویژه محیط زیست و با شعار «کار را درست انجام دهیم» به سازمان ملی بهره‌وری ایران ارسال کرده بود.
 از اهداف برگزاری این مسابقه می‌توان به برقراری ارتباط با مخاطبان، تقویت میزان آگاهی و حساسیت کودکان و نوجوانان در زمینه بهره‌وری سبز، تأکید بر حفظ محیط زیست، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه و تشویق این گروه به عرضه توانمندی‌ها و استعدادهای خود، ارتقای فرهنگ بهره‌وری و فرهنگ‌سازی در میان کودکان و نوجوانان به منظور نهادینه‌سازی امر بهره‌وری اشاره کرد.