مقام دوم مسابقه‌ی بین‌المللی بلاروس به عضو مرکز دو پارس‌آباد رسید

«فاطمه صدری» ۱۲ ساله، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره‌ی دو پارس‌آباد مقام دوم (نشان و دیپلم افتخار) مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی بلاروس را به دست آورد.

«حسین محمدی» ۷ ساله عضو کانون پرورش فکری مرکز دو پارس‌آباد نیز توانست در این مسابقه‌ دیپلم افتخار به دست آورد.
مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی بلاروس ۲۰۱۴ با عنوان «سرزمین مادری» با موضوع‌های «قصه‌های عامیانه، کشاورزی، مناظر طبیعی، نمایی از یک خانه قدیمی و باغ جادویی» برگزار شده بود.
رقابت در این مسابقه بین‌المللی بین ۱۳ هزار و ۱۷۶ اثر از ۳۱ کشور جهان صورت گرفت که ۶۸۲ اثر آن متعلق به اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران بود.  
گفتنی است نمایشگاهی از ۴۴۹ اثر برگزیده، ۲۱ فرودین ۹۳ در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد.
علاوه بر این دو کودک هنرمند از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، «فرشته رشیدی» ۱۳ ساله، «سینا مشهدی» ۵ ساله و «حنانه صبور» ۷ ساله هر سه از استان آذربایجان‌شرقی، «آصف هیوه‌چی» ۵/۷ ساله از استان گلستان، «دنیا مرندی» ۱۳ ساله و «هاوژین شیخه» ۱۱ ساله هر دو از استان آذربایجان‌غربی، «آیلین صاری‌پور» ۱۱ ساله از استان گلستان، «آیدا پورحسن» ۱۰ ساله از استان فارس، «نسیم امینی» ۷ ساله از استان اصفهان و «علیرضا شاکرنسب» ۶ ساله از استان خوزستان نیز دیپلم‌های افتخار این مسابقه بین‌المللی را به دست آوردند.