کارگروه مشترک آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری استان اردبیل تشکیل شد

اولین جلسه‌ی کارگروه اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کارشناسان آموزش و پرورش استان اردبیل در دفتر مدیریت کانون برگزار شد.

در این جلسه ناهید اللهویردیزاده با تاکید به لزوم همکاری دو نهاد فرهنگی که ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان دارند گفت: کانون و آموزش و پرورش مخاطبان مشترک و اهداف استراتژیک واحد دارند لذا همان‌طوری در جلسه‌ی معاونین از طرف این‌جانب مطرح شد، توسعه‌ی روابط فیمابین نیاز به کار کارشناسی دارد تا همه‌ی محورهای توسعه به‌دقت و واقع‌بینانه بررسی و برنامه‌ریزی شود که خوشبختانه با موافقت مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان منجر به تشکیل این کارگروه مشترک شد.
در این نشست معاون پرورشی آموزش و پرورش استان نیز گفت: تشکیل کارگروه مشترک گام مهمی در راستای توسعه‌ی تعاملات دوسویه است که امید می‌رود هر چه زودتر به ثمر خواهد نشست و کانون و آموزش و پرورش خواهند توانست در کنار هم خدمات شایسته‌ای برای کودکان و نوجوانان فهیم استان ارایه دهند.
در این جلسه موضوع‌های مختلفی چون کتاب‌خانه‌ی سیار، فروش کتاب و تولیدات کانون، کانون‌های زبان و طرح کانون و مدرسه و برنامه‌ریزی برای روزهای پنج‌شنبه در تعداد محدودی از مدارس استان مطرح گردید.