اعضای انجمن ادبی کانون پرورش فکری استان اردبیل تشکیل جلسه داد

انجمن ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد.

در این نشست ودودعلیش‌پور معاون فرهنگی – اداری، حسین یوسفی مسئول حراست، مریم علایی کارشناس ادبی، مربیان ادبی و جمعی از اعضای پیشکسوت و فعال مراکز پنجگانه‌ی اردبیل حضور داشتند.
ودود علیش‌پور در این نشست ضمن قدردانی از زحمت‌های مربیان، جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: امروز عده‌ای به نام اسلام در قالب گروه‌های ظاله‌ی طالبان، داعش و ... دست به تخریب چهره‌ی اسلام زده‌اند و سنگین‌ترین لطمه را به مسلمانان وارد می‌کنند در چنین شرایط که مسلمانان گرفتار چنین درگیری‌هایی هستند رژیم صهیونیستی برای قتل و عام مردم بی‌دفاع و کودکان جری‌تر شده است.
وی با اشاره به این‌که برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیازمند وحدت امت اسلامی هستیم افزود: در شرایطی که کودکان غزه حتی در بیمارستان‌ها نیز از آسیب بمب‌ها و موشک‌های رژیم صهیونیستی در امان نیستند بسیاری از کشورهای اسلامی سکوت پیشه کرده‌اند و از آموزه‌های کتاب دینی خود دور افتاده‌اند که امت اسلامی را به دفاع از حقوق مردم مظلوم فراخوانده است.
علیش‌پور آفرینش‌های ادبی و هنری را برای ثبت مظلومیت‌های مردم فلسطین ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: بی‌شک این جنایت‌ها باید در اذهان جوامع ثبت شود و آفرینش‌های هنری و ادبی می‌تواند در این راستا کارآمد باشد و مرحمی بر زخم دل مظلومان فلسطین تا دریابند در این جنگ نابرابر تنها نیستند.
در ادامه اعضای ادبی مراکز کانون اردبیل به خوانش آثار خود در قالب شعر، داستان و دل‌نوشته پرداختند و اعضای انجمن به همراه مهمان برنامه اطهری آثار را نقد کردند.