برای تعامل بیشتر، والدین اعضا و مربیان کانون 2 اردبیل تشکیل جلسه دادند

جلسه‌ی تعامل با والدین اعضا با هدف آشنایی بیشتر والدین با کانون و فعالیت‌های آن با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 2 اردبیل برگزار شد.

 کیفیت بخشیدن به فعالیت‌ها به خصوص فعالیت‌های کارگاهی، استفاده از نظرها و پیشنهادهای والدین در راستای اجرای فعالیت‌ها و درخواست گزارش از مربیان در خصوص برگزاری نیمه‌ی اول کارگاه‌های تابستانی، از مباحث این نشست‌ بود.
در این جلسه لیلا خلیفه‌سقا مربی مسئول مرکز 2 اردبیل، به ارایه‌ی گزارش از فعالیت‌های مرکز در بخش‌های فرهنگی، ادبی و  هنری پرداخت و به موفقیت‌های اعضا اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های کانون پرورش فکری با تلاش مربیان متخصص حاصل می‌شود و همکاری خانواده‌ها می‌تواند مربیان را در خصوص شناخت و هدایت بهتر اعضا یاری رساند.
وی تقویت خلاقیت اعضا در بخش‌های مختلف را از اهداف فعالیت‌های کانون دانست و افزود: کودکان در مراکز کانون با بهره‌گیری از روش‌های خلاق و تجربه‌های ارزشمند مربیان یاد می‌کیرند چگونه توانایی‌های خود را بروز دهند و شکوفا کنند.
مربیان کارگاه‌ها پس از مربی مسئول مرکز توضیح‌هایی در خصوص نحوه‌ی برگزاری کارگاه‌ها در طول سال ارایه کردند و به سوال‌های والدین پاسخ گفتند.
مربی مسئول و مربی فرهنگی مرکز 2 اردبیل از والدین خواستند پیشنهادهای خود را در خصوص هر چه بهتر شدن فعالیت‌ها در اختیار کانون قرار دهند و هم‌کاری‌های لازم را در طول سال و غیر از فصل تابستان با مرکز داشته باشند.