رتبه‌های اول و دوم به مربی و اعضای ادبی کانون یک مشگین‌شهر رسید

رتبه‌های اول و دوم هشتمین جشنواره‌ی ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان اردبیل به مربی و اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک مشگین‌شهر رسید.

آیین اختتامیه‌ی  هشتمین جشنواره‌ی ادبیات داستانی بسیج،  با محورهای موضوعی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، دفاع مقدس،  مدیریت جهادی، انتظار و مهدویت، نماز، انقلاب اسلامی، زن و هویت اسلامی برگزار شد و در آن راضیه قربانزاده مربی ادبی کانون یک مشگین‌شهر در رده سنی بزرگ‌سال مقام اول و فاطمه اسدی و زهرا امان‌زاده اعضای ادبی این مرکز در بخش نوجوان مقام‌های اول و دوم را به دست آورند. شقایق بخشعلی زاده نیز از همین مرکز در رده‌ی سنی نوجوان تقدیر شد.
تعداد 122 اثر توسط داستان‌نویسان سراسر استان، به دبیرخانه‌ی هشتمین جشنواره‌ی ادبیات داستانی ارسال شده بود، که با داوری حافظ‌ صادق‌پور، پرویز صابر و جمشید عباسی، 15 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.
عظیم دشتی رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل، با اشاره بر این که داستان‌نویسی، یکی از ابزارهای مناسب و تاثیرگذار در عرصه فرهنگی و هنری است، گفت: هدف ما از برگزاری جشنواره ادبیات داستانی، تشویق و ترغیب هنرمندان برای نوشتن داستان با محتوای خوب، انقلابی، حماسی و دینی است و به یقین می‌توان گفت این گونه جشنواره‌ها فرصت مناسبی است تا نویسندگان، توان بالقوه خود را به نمایش بگذارند و بتوانند به ارتقای جایگاه داستان و ادبیات کمک کنند.
در این آیین ستاد اقامه‌ی نماز نیز، از راضیه قربانزاده مربی ادبی و  6 عضو مرکز یک مشگین‌شهر پریسا فتاحی، مهدیه جهانگیری، رعنا طهماسبی، زهرا امان‌زاده، شقایق بخشعلی‌زاده، و نسیم شکری، به دلیل نگارش داستان با موضوع نماز تجلیل کرد.
سخنرانی، تواشیح، خوانش داستان توسط مربی ادبی مرکز یک مشگین‌شهر، مولودی خوانی، قصه‌گویی عضو خردسال مرکز 2 مشگین‌شهر از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه‌ی این جشنواره بود.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در همین جشنواره تعداد دیگری هم از اعضا و مربیان کانون حایز مقام شدند.

سولماز صادقزاده نصرآبادی مقام سوم داستان‌نویسی در بخش بزرگ‌سال، حسین قربانزاده تقدیر در بخش داستان‌نویسی بزرگ‌سال، لیلا فرید تقدیر در بخش داستان‌نویسی بزرگ‌سال، اکرم مداح تقدیر در بخش مسابقه‌ی نماز، محسن وظیفه تقدیر در بخش مسابقه‌ی نماز، سوین مختارنیا تقدیر در بخش مسابقه‌ی نماز، مهسا معرفت تقدیر در بخش داستان‌نویسی نوجوان از جمله مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بودند که از آن‌ها با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.