اعضای نوجوان مرکز 2 اردبیل با عضو سرباز مرکز خداحافظی کردند

اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 2 اردبیل هم‌زمان با آغاز فصل مدرسه، خاطره‌های 3 ماه تابستان را کنار هم مرور کرده و با عضو سرباز مرکز خداحافظی کردند.

مراسم جشن با شعر یکی از اعضای ادبی آغاز شد، لیلا خلیفه سقا مربی مسئول مرکز پس از عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر به خاطر حضور پرشور اعضای نوجوان درفعالیت‌های سه ماهه‌ی تابستان از اعضا خواست تا به بیان خاطره دوستان خود را  حلاوت آن‌ها سهیم کنند.
اعضا داوطلبانه به نقل خاطره‌ پرداختند، اعضا در کنار رویدادها از تجربه و آموخته‌های خود نیز سخن گفتند.
پس از بیان خاطره، مسابقه‌ی دور صندلی، اولین بازی که هر عضو در مرکز از آن خاطره دارد اجرا شد این مسابقه بین مربی‌ها هم اجرا گردید.
بازی لی‌لی توسط اعضای دختر و توپ و سبد بین اعضای پسر از دیگر بازی‌های جشن بود تا اعضا خاطره‌ی خوشی از پایان کارگاه‌های تابستان داشته باشند.
مربی فرهنگی و ادبی مرکز در کنار برنامه‌ها از اهداف کارگاه‌های ادبی و هنری و فعالیت‌های فرهنگی و ادامه‌ی روند کارگاه‌ها در طول سال صحبت کردند و از اعضا خواستند به صورت فعال در سایر فصل‌ها نیز حضور داشته باشند.
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جشن خداحافظی شورانگیز و برگزاری مراسم بدرقه‌ی علی اسماعیلی عضو فعال و ثابت مرکز بود که به خدمت مقدس سربازی اعزام شد.
این عضو نوجوان قبل ازبدرقه از حضور خود در مرکز و خاطره‌های زیبایش برای سایر اعضا صحبت کرد سپس اعضا جلوی ساختمان مرکز او و مادرش را بدرقه کردند.
در پایان جشن اعضا و مربیان از نمایشگاه تصویرگری کودک و نوجوان نیلوفرکبودین مربی هنری مرکز بازدید کردند.