نقد و بررسی کارگاه‌های تابستانی کانون

جلسه ای با حضور اولیای اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 5 اردبیل به منظور نقد و بررسی کارگاه‌های تابستانی در سالن آمفی تئاتر مرکز برگزار شد.

در این جلسه اکرم مداح مربی مسئول مرکز ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تشکر از آن‌ها به دلیل همراهی‌ شان در ایام تابستان گفت: هر کار فرهنگی یا هر تغییر و تحولی باید از خود فرد شروع شود، پس باید اول نگاه خودمان تغییر دهیم. بعد در پی تغییر نگرش در خانواده و بچه‏ها باشیم.
وی اخلاق خوش و خوش‏رفتاری، اهل مطالعه و تحقیق بودن، کسب مهارت‏های مختلف را عامل موفقیت معرفی کرد و افزود: برای کار فرهنگی هم باید از خودمان شروع کنیم و عالم بی‌عمل نباشیم و سعی کنیم به داشته‏ها و دانسته‏هایمان عمل کنیم.
مداح در مورد ادامه‌دار بودن کارگاه‌ها در ترم‌ پاییز و زمستان و برگزاری کارگاه‌های جدید گیاه‌شناسی و سازه‌های مهندسی ماکارونی اشاره و توضیح لازم در خصوص زمان و نحوه‌ی اجرای کارگاه‌ها ارایه کرد.
مربی مسئول مرکز 5 اردبیل در پایان از اولیای اعضا خواست ارتباط خود با کانون و مربیان را حفظ کنند و در جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی شرکت کنند و قول مساعد داد که برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره دوره‌ی کوتاه مدت آموزشی نیز برگزار نماید.
در ادامه‌ی برنامه اولیا پیش‌نهادهای سازنده‌ای در روند کار کانون و برگزاری کارگاه‌ها مطرح کردند که از سوی مربیان مرکز ثبت شد تا در برپایی کارگاه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.
 معرفی کارگاه‌ها توسط مربیان فرهنگی و پاره‌وقت و پاسخ‌گویی به سئوال‌های اولیای اعضا از سوی مربیان پایان‌بخش جلسه بود.