مراسم معارفه‌ی فرمانده پایگاه کانون پرورش فکری استان اردبیل برگزار شد

طی مراسمی بهمن باقلاچی رئیس اداره‌ی امور عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به سمت فرمانده پایگاه بسیج نوجوان شهید مرحمت بالازاده معرفی شد.

در این مراسم معارفه ناهید اللهویردیزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با تقدیر از زحمت‌های فرمانده سابق پایگاه گفت: انتظار داریم با بازبینی و بازمهندسی ساختاری و عملیاتی پایگاه، برنامه‌ریزی موثری برای توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی صورت پذیرد.
اللهویردیزاده بسیج را میراث ماندگار حضرت امام(ره) عنوان کرد و افزود: بسیج سرمایه‌ی بسیار غنی برای توسعه‌ی فرهنگی است که همواره نقش موثری در این راستا ایفا کرده است.
سرهنگ وحید جمشیدی در این مراسم معارفه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و هم‌زبانی گفت: با مبنا قرار دادن سخن حکیمانه‌ی رهبری می‌توانیم به اهداف متعالی دست یابیم.
لزوم فعالیت صادقانه در جهت پیشرفت امور، و داشتن نگاه فراجناحی هنگام انجام امور محوله از تاکید‌های مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس استان اردبیل بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: وظیفه‌ی تک‌تک بسیجیان است که برای پاسخ‌گویی به نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان و دفاع از ارزش‌های اسلامی حرکت جهادی انجام دهند و از کم‌کاری دوری کنند.
بهمن باقلاچی فرمانده پایگاه مقاومت شهید مرحمت بالازاده با تشکر از زحمات انجام شده در خصوص ساماندهی امور پایگاه، بعنوان اولین اقدام به برپایی منظم حلقه‌های صالحین تاکید کرد.