مربیان کانون سفیران و جهاد گران فرهنگی هستند

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گرمی با حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، در این دیدار که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در محل دفتر امام جمعه گرمی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صفری ضمن تبریک دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات مربیان کانون، فعالیت های فرهنگی در کشور را حائز اهمیت خواند و گفت: کانون پرورش فکری، ترویج سبک زندگی اسلامی در کودکان و نوجوانان را سرلوحه فعالیت های فرهنگی و هنری قرار دهد.
وی ضمن تاکید به آموزش شیوه های صحیح رفتار اجتماعی به کودکان و نوجوانان اظهار داشت: مربیان کانون سفیران و جهاد گران فرهنگی هستند که باید مواظب هجمه های فرهنگی دشمن  بوده و کودکان و نوجوانان را در مسیر اسلامی، قرآنی و اخلاق مداری هدایت کنند.
حبیبه کریمی مربی مسئول مرکز گرمی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های فرهنگی و برنامه های دهه فجر مرکز ارائه داد.
در ادامه، اسلام حسن زاده مربی کتاب خانه ی سیار روستایی گرمی، ضمن ارائه گزارش از  فعالیت های فرهنگی و کتاب رسانی به مناطق محروم روستایی، استقبال کودکان و نوجوانان از این کتابخانه را بی نظیر توصیف کرد.