کانون بهترین مکان برای تربیت و پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل و مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان گرمی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل؛ در ایام الله دهه مبارک فجر اعضای کودک پسر کانون مرکز گرمی در سالن حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایستگاه نقاشی برگزار کردند.
دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل در بازدید از این غرفه، ضمن قدردانی و آرزوی موفقیت برای مربیان کانون، گفت: کانون بهترین مکان برای تربیت و پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
 در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه گرمی، مهندس رحیمی زاد فرماندار و سایر مسئولین شهرستان حضور داشتند، میهمانان مورد تشویق اعضای کانون قرار گرفته و در پایان به نقاشی های برگزیده جوایزی اهدا شد.
در ادامه، مهندس رحیمی زاد فرماندار گرمی و حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه گرمی و سایر مسئولین شهرستان بعد از مراسم بازدید از غرفه کانون و جشن بزرگ انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ادارات شهرستان گرمی را که در کانون بنیاد شهید دایر شده بود، افتتاح کردند.
حبیبه کریمی مربی مسئول مرکز گرمی در حین بازدید مسئولین، فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را تشریح و از کمبود بودجه کانون در سال گذشته با فرماندار صحبت کرد و خواستار افزایش بودجه عمرانی مرکز در سالهای آتی شد.