کد خبر: 255667
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
بازدید 989
برنامه‌های ویژه کانون به مناسبت حماسه سوم خرداد اعلام شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر، برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل؛ افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی نمین، مسابقه نقاشی، مسابقه‌ی کتاب‌خوانی با عنوان «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، نمایش عروسکی با عنوان «ضایعات جنگی»، برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع "ایثار و مقاومت" جهت ایجاد ارتباط عضو با ارزش‌های انقلابی و اسلامی و عینیت بخشیدن به رویدادهایی که اعضاء در متن حوادث آن نبودند. گفتمان "انتظار و آزادی" به مناسبت بزرگداشت مقام امام عصر (عج) و یادآوری خاطران آزادی خرمشهر، حضور در مزار شهدا، تهیه‌ی کلیپ معرفی شهید محمد جهان‌آرا، برگزاری کارگاه ادبی با عنوان خاطرات خونین، تهیه‌ی قاصدک با عنوان دل نوشته‌های اعضا به یاد شهدای کودک و نوجوان حماسه سازی فتح خرمشهر، معرفی کتاب و اجرای سرود "ایران ما" ازجمله این برنامه‌ها هستند.
فضاسازی مرکز به‌صورت معرفی ایام و وقایع, کارت‌پستال سازی با معرفی فرماندهان عملیات فتح خرمشهر باعنوان "یادها و یادگارهای جنگ"، معرفی کتاب­های روایت فتح. نامه‌ای به یک فرمانده، برگزاری نمایشگاه عکس، زیارت مزار  شهدای گمنام، برگزاری از دیگر برنامه­های مراکز کانون برای بزرگداشت این روز بزرگ است.