کد خبر: 257316
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
بازدید 1494
مسئول حراست کانون زبان استان اردبیل معرفی شد

با حکم مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حسین یوسفی به‌طور رسمی به‌عنوان مسئول حراست کانون زبان استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، محمد صالح مذنبی در این حکم به تعهد، شایستگی و سوابق یوسفی اشاره و وی را با حفظ سمت به عنوان مسئول حراست کانون زبان استان اردبیل منصوب کرده است.
در مراسم معارفه‌ی مسئول حراست کانون زبان استان، هاجر جمادیه مدیرکل کانون گفت: کانون زبان زیرمجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و حراست در کانون بخشی از کادر همکاری و جدایی‌ناپذیر کانون است.
وی اظهار داشت: حراست در دستگاه‌های فرهنگی با مشارکت و همفکری سایر بخش‌ها در بهینه‌سازی فعالیت‌ها با پاس داشت اخلاق انسانی نقش به سزایی دارد.
در ادامه حسین یوسفی از حسن اعتماد مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون و مدیرکل کانون استان تشکر و قدردانی کرد و ضمن ارائه‌ی گزارش کوتاه از عملکرد دفتر حراست استان در خصوص کانون زبان گفت: سعی شده است برنامه‌های دفتر حراست استان برمبنای اخلاق و با رویکرد دست‌گیری، همراهی و مشاوره باشد.
وی اظهار کرد: امیدوارم با همراهی و همدلی مسئولین و همکاران در راستای حفاظت و صیانت از مواریث فرهنگی ایران عزیز تحت لوای رهنمودهای مقام معظم رهبری و مسئولین محترم تلاش مضاعفی داشته باشم.
در این مراسم فرزاد فولاد نژاد مسئول کانون زبان استان از زحمات و اقدامات حسین یوسفی قدردانی کرد و گفت: ایشان قبل از انتصاب به این سمت هم در تکمیل پرونده‌های پرسنلی کارکنان و گزینش مدرسان، بررسی و آسیب‌شناسی فعالیت‌های کانون زبان استان نهایت همکاری و همفکری را با این مجموعه‌ داشته است.