کد خبر: 261640
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
بازدید 1878
درخشش نوجوان اردبیلی در مسابقه نقاشی بلغارستان

سارا زورمند از اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز چهار اردبیل دیپلم افتخارِ مسابقه بین‌المللی نقاشی «مونتانا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، برگزیدگان مسابقه بین المللی نقاشی کشور بلغارستان اعلام شد که در این میان عضو نوجوان مرکز چهار کانون اردبیل افتخارآفرینی کرد.
موضوع این مسابقه «موسیقی و رقص‌های سنتی مردم کشور من» بود و از بین ۲۸۰۰ اثر رسیده از ۳۳ کشور جهان، سه عضو مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این مسابقه شدند.
بر این اساس «سارا زورمند» ۱۱ ساله از مرکز شماره ۴ کانون استان اردبیل، دیپلم افتخار این دوره از مسابقه نقاشی بلغارستان را دریافت کرد.
در عین حال «هانا سپهری‌کیا» ۷ ساله از مرکز شماره یک کانون استان کرمانشاه، جایزه اول و تندیس این دوره مسابقه نقاشی و «فاطمه خسروی» ۱۴ ساله از کانون استان خراسان جنوبی دیپلم افتخار این رقابت بین‌المللی را کسب کردند.
همچنین دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی «مونتانا» بلغارستان به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور متفاوت و موفق اهدا شده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۸۷۴ اثر نقاشی در این رقابت بین‌المللی شرکت کرده است.