محصولات فرهنگی هنری و آثار پژوهشی کانون به معرض نمایش گذاشته شد

در قالب نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری و آثار پژوهشی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به معرض نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی فناوری فن و بازار در اردبیل با حضور مسئولان استانی در سالن دانشگاه محقق اردبیلی گشایش یافت.
هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان در آیین گشایش این نمایشگاه با تأکید به اینکه در واحد آموزش و پژوهش کانون دانشمندان و محققان آینده تربیت می‌شوند، عنوان کرد: فعالیت‌های کانون با محوریت خلاقیت ماهیت کارآفرینی دارد.
وی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی کانون استان به مناسبت هفته پژوهش برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی کارشناسان، مربیان، اعضای کانون و عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری است.
جمادیه بخش مهمی از برنامه‌های پژوهشی کانون استان را در حوزه کارشناسان و مربیان دانست و افزود: به همین منظور طرح‌های اقدام پژوهی با موضوعات مختلف فرهنگی هنری و ادبی توسط مربیان در حال اجرا است.
جمادیه افزود: در نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی فناوری فن و بازار علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری استان، کانون نیز محصولات فرهنگی هنری خود را به معرض نمایش گذاشته تا ظرفیت دستگاه خود را در زمینه‌های مختلف به همگان نشان دهد.
گفتنی است در این نمایشگاه کانون پرورش فکری استان نیز باعرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری و آثار پژوهشی و علمی کارشناسان، مربیان و اعضا مشارکت دارد.
نمایشگاه پژوهشی فناوری فن و بازار تا 17 آذرماه در 2 نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر 14 تا 17 در سالن تربیت‌بدنی دانشگاه محقق اردبیلی آماده بازدید علاقه‌مندان است.