راه‌اندازی سه مرکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در استان اردبیل

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از راه‌اندازی سه مرکز جدید عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در شهرستان‌های خلخال، بیله سوار و جعفرآباد هم‌زمان با گرامی داشت دهه فجر امسال خبر داد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل؛ ششمین جلسه‌ی این شورا با حضور مدیرکل کانون استان، عباس ناصر مصلح نماینده‌ی بخش خصوصی عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون و اعضای شورای توسعه فروش تشکیل شد.
در این جلسه هاجر جمادیه پیشاپیش با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فرخنده دهه مبارک فجر گفت: سه مرکز جدید عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون به مناسبت گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان‌های خلخال، بیله سوار و جعفرآباد افتتاح می‌شود.
جمادیه همچنین از اهدای نوشت‌افزار و محصولات کانون به کودکان و نوجوانان فرزندان زندانیان خبر داد و افزود: عرضه‌ی این هدایا باهدف تحت پوشش قرار دادن کودکان و نوجوانان خانواده‌های پرخطر و نیازمند و تشویق و ترغیب آن‌ها به امر مطالعه و کتاب‌خوانی انجام می‌شود.
وی همچنین تأکید کرد: بااطلاع رسانی گسترده به مؤسسات مردم‌نهاد و سازمان‌های دولتی زمینه‌ی توسعه و فرهنگ‌سازی جهت استفاده از محصولات فرهنگی کانون فراهم خواهد شد.
در این جلسه عباس ناصر مصلح نیز برپایی مستمر نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون را مرهون پشتیبانی مدیرکل و مربیان استان دانست و به تشریح اهداف و برنامه‌های فروش کانون پرداخت.
وی افزود: برنامه‌ریزی، توسعه‌ی کمی و کیفی عرضه‌ی محصولات و حل مشکلات موجود موردبررسی قرارگرفته و برپایی نمایشگاه و فروشگاه دائمی در فرهنگ‌سراهای شهرداری و مدارس آموزش‌وپرورش استان از اهداف است.
در ادامه اعضای شورا در خصوص موضوعات جلسه بحث و تبادل‌نظر کردند.
برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی کانون در مدارس آموزش‌وپرورش استان باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین دانش آموزان، تشکیل مستمر جلسات شورای توسعه فروش به‌صورت ماهانه، استمرار نمایشگاه و فروشگاه‌های کانون در استان تا پایان دهه فجر، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی هنری و ادبی باهدف معرفی محصولات فرهنگی کانون و جذب حداکثری مخاطبان، دعوت از مسئولان فرهنگ‌سرای انقلاب شهرداری اردبیل و موسسه‌ی پاتوق کتاب جهت شرکت در جلسه‌های شورای توسعه فروش کانون استان، برنامه‌ریزی برای اهدای کتاب و محصولات فرهنگی کانون به فرزندان خانواده‌های زندانی، نیازمند و بی‌سرپرست با همکاری خیرین استان از مصوبات جلسه بود.