آغاز اکران فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در اردبیل

هم‌زمان با دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، اکران فیلم‌های منتخب این جشنواره در سینما کانون نمایش اردبیل آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که از 15 اسفندماه آغاز شد، اکران فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و کودک در سینما کانون نمایش آغاز شد.
هم‌زمان با روزهای برگزاری این جشنواره در تهران، سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل واقع در محله اسلام‌آباد، وحدت 4 ، کوچه شهید فخری زاده فیلم‌های این جشنواره را به نمایش می‌گذارد که صبح‌ها به‌صورت رایگان ویژه مدارس و بعدازظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.
هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان بابیان اینکه اکران این فیلم‌ها برای عموم آزاد است اظهار داشت: طی هماهنگی مراکز فرهنگی و هنری با اعضا و خانواده‌هایشان، از آنان جهت دیدن این فیلم‌ها دعوت‌شده است.
گفتنی است مدیران مدارسی که علاقه‌مند به حضور دانش‌آموزان هستند و همچنین دانشجویان و خانواده‌ها برای تهیه بلیط می‌توانند با شماره تلفن‌های 04533477766 تماس حاصل نمایند.
اکران فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفندماه آغاز و تا 19 اسفندماه در 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های کشور ادامه خواهد داشت.