موفقیت ده عضو کانون استان اردبیل در مسابقه نقاشی «سرزمین مادری» بلاروس

ده نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نشان و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی «سرزمین مادری» کشور بلاروس در سال 2016 را کسب کردند.<BR>

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، از میان 13233 اثر رسیده به این جشنواره 50 کودک و نوجوان ایرانی توانستند به دور پایانی این رقابت راه پیداکرده و موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار شوند که درمجموع از این تعداد، ده اثر از اعضای کانون استان اردبیل جزء برگزیدگان هستند.
بر این اساس، 3 برنده نشان و دیپلم افتخار این مسابقه زهرا صدری 14 ساله از مرکز دو پارس‌آباد، آیدا مهرورز 11 ساله و رعنا غیاثی10 ساله از مرکز چهار اردبیل هستند.
همچنین نسرین بهنژاد 10 ساله از مرکز چهار اردبیل، شاینا قلی زاده 7 ساله از مرکز دو اردبیل، فاطمه صدری 13 ساله از مرکز دو پارس‌آباد، نسرین محبوب 12 ساله از مرکز دو پارس‌آباد، سیده ساغر ایرانی 12 ساله از مرکز دو اردبیل، میترا میکائیل 14 ساله از مرکز یک اردبیل، حسین محمدی 10 ساله از مرکز سه اردبیل دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.
اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح استان با ارسال 60 اثر به این مسابقه، بار دیگر استعدادهای هنری خود را نشان دادند.
گفتنی است، مربیان هنری آمنه صالحی، سمیه جعفری، نرگس پورعلی، ناهیده جدی، لیلی نظمی و مهناز زارعی پیش‌ازاین نیز با هدایت اعضای مراکز افتخارات زیادی را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان کسب کرده‌اند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 1731 اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود.