پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل به مناسبت عید نوروز 96

هاجر جمادیه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل طی پیامی آغاز سال جدید و عید نوروز را به همکاران و خانواده‌ی بزرگ کانون پرورش فکری، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، هاجر جمادیه، مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل طی پیامی آغاز سال 1396 و عید نوروز را به همکاران و خانواده‌ی بزرگ کانون پرورش فکری، تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با تبریک فرارسیدن "عید نوروز" و آغاز بهار که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، حلول دوباره نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان خوش‌الحان را به نظاره می‌نشینیم و بااراده مضاعف قدم می‌گذاریم درراه نو شدن، رشد کردن و بالیدن.
همکاران عزیز، همان‌گونه که استحضار دارید، به فضل پروردگار و با همکاری و عزم راسخ شما در سال 95 موفقیت‌های زیادی را کسب نمودیم. با عنایت پروردگار دستیابی به این موفقیت‌ها مؤید تلاش مثمر ثمر مجموعه‌ای سخت‌کوش، مسئولیت‌پذیر و کارآمد بود که باهمت و جدیت تک‌تک همکاران خستگی‌ناپذیر و ارجمندم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان میسر شد که جا دارد از این همراهی و همدلی صمیمانه سپاسگزاری کنم.
به‌یقین با همراهی و تلاش شما همکاران صمیمی و دلسوز، برای سال جدید نیز طرحی نو درانداخته و با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت، به اهداف اصلی کانون دست خواهیم یافت و برگ زرین دیگری در کارنامه‌ی مجموعه خود ثبت خواهیم کرد.
امیدوارم در سالی که پیش روداریم همانند گذشته‌های پرافتخار خود، شاهد تعالی و پیشرفت‌های هر چه بیشتر خانواده بزرگ کانون بوده و با تمرکز بر موضوع «خلاقیت و پرورش فکر» بااقتدار و سرافرازی روزافزون در عرصه‌های جهانی، در موفقیت‌های کشور عزیزمان ایران سهمی شایسته داشته باشیم.
هاجر جمادیه
مدیرکل