کد خبر: 268641
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
بازدید 1813
مدرسان کانون زبان استان اردبیل تجلیل شدند

در مراسمی از سوی هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران تقدیر شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هاجر جمادیه در نشستی با مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران با گرامیداشت هفته معلم گفت: نوجوانان نسل پویا و آینده‌سازان مملکت هستند و آموزش مؤثر و سرشار از تنوع و جاذبه از یک‌سو و گسترش افق دید و آموزش‌های مدرن با سبک زندگی ایرانی اسلامی باید موردتوجه مدرسان قرار بگیرد.
مدیرکل کانون استان بابیان اینکه در دین مبین اسلام همواره به آموزش زبان‌های خارجی تأکید و توصیه‌شده است، تصریح کرد: یادگیری زبان‌های غیر زبان فارسی و آموزش‌های مدرن، برای عرصه‌های بعدی آموزشی و مقاطع تحصیلی عالی نقش اساسی در پرورش و تربیت نسل جدید دارد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و مدرسان کانون زبان استان، افزود: نقش الگویی معلم به‌عنوان مهم‌ترین عامل نظام تعلیم و تربیت، در تربیت‌ فرهنگی‌ و اجتماعی کودکان و نوجوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.
گفتنی است، در پایان این نشست که با گفت‌وگوی صمیمانه مدیرکل کانون با مدرسان کانون زبان همراه بود، از کارکنان با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آمد.