فرآیند برنامه ­ریزی در کانون استان اصفهان به صورت مناسب نهادینه شده است

عسگری فر در آخرین گردهم­آیی مسوولین مراکز کانون از آنان خواست تا با اجرای دقیق برنامه­ها،کیفیت فعالیت­های مراکز فرهنگی هنری در سال 93 را هرچه بیشتر افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،آخرین گردهم­آیی مسوولین مراکز فرهنگی هنری کانون در سال 92 با حضور مدیر کل،معاون فرهنگی،کارشناسان،مسوولین مراکز و کارکنان ستادی در مرکز شماره 2 برگزار شد.
سید حامد عسگری فر در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)،بر اهمیت تعاون و همکاری در اسلام اشاره و خاطرنشان کرد:در قرآن کریم و تعالیم اسلامی بر موضوع تعاون و همکاری تاکید شده است و یکی از لوازم جهت محقق شدن این مساله،ترغیب و تشویق به خیر و نیکی است.
مدیر کل کانون در ادامه موضوع اصلی این گردهم­آیی را بحث و بررسی درباره پیش بینی برنامه­ها و فعالیت های سال 93 عنوان و افزود:به یاری خداوند و کمک تمامی همکاران این برنامه­ها از اوایل سال آینده به صورت مناسب و با کیفیت انجام خواهد شد.
این مسوول هم­چنین گفت:خوشبختانه فرآیند برنامه­ریزی در کانون استان اصفهان با تلاش و همت تمامی همکاران نهادینه شده است و این موضوع باید به صورت مناسب،مانند همیشه ادامه داشته باشد که لازمه آن داشتن انگیزه و تلاش کافی برای مشارکت در فعالیت­های متنوع در کانون است.
اولویت های مدیرعامل و معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری شامل هدفمند کردن فعالیت­ها،تاکید برکیفیت ­و خلاقیت،کادرسازی اعضای شاخص،رسیدگی و رضایت­مندی نیروی انسانی،ارتباط با مدارس،مدیریت هزینه­ها،ارتباط با شخصیت­ها و نهادهای فرهنگی،پرهیز از گرایش­های سیاسی و جلب اعتماد همگانی از سوی مدیر کل کانون استان اصفهان در این گردهم­آیی تشریح شد.
در پایان صحبت­های عسگری فر مسوولین مراکز در فضایی صمیمی با بیان سوال­هایی،نکات و پیشنهادات خود را با مدیر کل کانون استان مطرح ساختند.
بصیر پور،معاون فرهنگی کانون نیز در صحبت­هایی با بیان روند برنامه­ریزی در کانون، از مسوولین مراکز خواست تا با عمل به زمان­بندی­های اعلام شده،فعالیت­های سال آینده خود را براساس این برنامه­ها به صورت دقیق برگزار کنند.
در ادامه حراست کانون استان با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز،حفظ و حراست از مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان را مورد تاکید قرار داد و از همه همکاران خواست تا هماهنگی­های لازم را با مقامات شهرستانی جهت مسائل ایمنی و امنیتی در ایام تعطیلات صورت دهند.هم­چنین امیری مسوول کارگزینی نیز در سخنانی،نکاتی را جهت بهبود و تسهیل مسائل اداری در کانون بیان کرد.
برگزاری کارگروه­های مشترک مسوولین مراکز با کارشناسان مربوطه و بحث و تبادل نظر درباره پیش­بینی برنامه­های سال 93 از دیگر برنامه­های این گردهم­آیی در اسفند ماه امسال بود.
برای مشاهده گزارش تصویری این نشست اینجا را کلیک کنید.