گردهم­آیی سالانه کانون استان اصفهان در نیمه اردیبشهت ماه

در این جلسه مباحث گوناگونی از جمله گردهم­آیی سالانه کانون استان،حق عضویت مراکز فرهنگی هنری و کلاس­های ویژه تابستان بحث و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،اولین جلسه شورای فرهنگی هنری کانون استان اصفهان در سال 93 با حضور مدیر کل و دیگر اعضا برگزار شد.عسگری فر در این جلسه ضمن اشاره به صحبت­های خود در دیدار نوروزی با همکاران،ارتقای کیفیت فعالیت­ها در کانون استان و سه رویکرد اصلی امسال شامل ارتقاء بینش،نوآوری در روش و بهبود منش را مورد تاکید مجدد قرار داد و خاطرنشان کرد:لازم است همکاران با دقت در بندهای 10 گانه ارتقای کیفیت برنامه­ها که از سوی مدیرعامل کانون تشریح شده است،کیفیت فعالیت­ها را در کانون پرورش فکری و کانون زبان هرچه بیشتر ارتقاء دهند.
در ادامه،عسگری فر از برگزاری گردهم­آیی سالانه کانون استان اصفهان در نیمه­ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود:این گردهم­آیی 2 روزه با موضوع آشنایی با خدا و توحید برای کودک و نوجوان برگزار می­شود و در حاشیه این نشست نیز کمیسیون­های تخصصی با موضوعات مختلف و با حضور کارشناسان حوزه­های مربوطه برپا خواهد شد.
حق عضویت و تمدید اعضا مراکز فرهنگی هنری در سال جدید و هم­چنین چگونگی برگزاری کلاس­های ویژه تابستان از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد هم­فکری حاضرین قرار گرفت.