ویژه برنامه های میلاد بانوی بهشت در مراکز فرهنگی هنری کانون استان اصفهان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و روز زن مربیان مراکز کانون در کنار اعضاء به اجرای فعالیت های شاد و متنوعی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم­زمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت دختر نبوت،همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز زن مراکز فرهنگی هنری کانون استان با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه­های متنوع و شاد پرداختند.
برپایی جشن،کارگاه نقاشی،نمایش خلاق و اجرای دکلمه،شعرخوانی با موضوع بانوی بهشت،معرفی کتاب با موضوع آشنایی با شخصیت دختر رسول خدا، اجرای مسابقه،قصه­گویی،ساخت کارت پستال توسط اعضا و... از جمله فعالیت­هایی بود که مربیان و اعضا در کنار یکدیگر در مراکز کانون استان برگزار کردند.برای مشاهده گزارش تصویری این برنامه­ها اینجا را کلیک کنید.
شایان ذکر است اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با 60 مرکز در سطح استان برنامه­ های 40گانه فرهنگی،هنری و ادبی را برای علاقه­مندان در طول ایام سال تحصیلی برگزار می­کند و فعالیت های مذهبی و دینی در این استان همواره مورد توجه ویژه مربیان و اعضاء قرار دارد.
برای دیدن آدرس مراکز کانون استان اصفهان اینجا را کلیلک کنید.