ایده های خلاقانه، نظارت پیگیرانه و ارزیابی دقیق فعالیت ها رمز موفقیت کانون

عسگری فر اثر بخشی مناسب و قابل مشاهده فعالیت ها در جامعه را به عنوان بهره وری تاثیر گذار مورد اشاره قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه شورای اداری کانون با حضور مدیرکل،معاون،کارشناسان و کارکنان ستادی در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.
عسگری فر در ابتدا با اشاره به نزدیک بودن شب های قدر از همکاران خواست که علاوه بر حضور در مراسم لیالی قدر دیگران را نیز از دعاهای خیر خود بهره مند سازند.وی در ادامه با قرائت فرازهایی از نهج البلاغه امیر المومنین(علیه السلام) با موضوع امید به خداوند عنوان کرد:هر امیدی به جزء به خداوند متعال معیوب است و این امیدواری در رفتار و اعمال انسان بروز خواهد داشت. عسگری فر تعالیم اهل بیت (علیهم اسلام) را الگویی کامل و جامع برای انسان ها برشمرد و یگانه راه رسیدن به کمال حقیقی را تبعیت از دستورات مکتب اسلام عنوان کرد.
بخش بعدی سخنان مدیر کل کانون درباره نحوه تعامل کانون پرورش فکری و کانون زبان در آینده بود.عسگری فر در این باره گفت: یک شورا تحت عنوان شورای هماهنگی و توسعه کانون زبان با ریاست مدیر کل کانون پرورش فکری،نائب رییسی مدیر کانون زبان استان و حضور کارشناس مسوول مالی تشکیل و در نتیجه وظایف اجرایی و دیگر مسائل مربوط به کانون زبان ایران با مدیر کانون زبان خواهد بود.
این مسوول، بهره وری در فعالیت های مراکز و ستاد را مورد اشاره قرارد داد و افزود: اصل بهره وری به معنای اثر بخشی و خروجی های روشن در فعالیت ها است و برای تحقق مناسب این موضوع صرفا حجم بالای کار مورد نظر نیست بلکه باید با دقت و برنامه ریزی مناسب فعالیت های انجام شده به صورت ملموس و با کیفیت قابل مشاهده باشد.وی ضمن تشکر از تلاش تمامی همکاران در کانون استان اصفهان عنوان کرد: کانون استان توانسته است همواره با ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان اثر بخشی مناسب و خوبی را در جامعه و در میان خانواده ها داشته باشد.
نیاز به ایده های خلاقانه، نظارت پیگیرانه و ارزیابی دقیق و دلسوزانه فعالیت ها نکاتی بود که مدیر کل کانون استان اصفهان در این جلسه یادآور شد و تصریح کرد: لازم است کارشناسان کانون با عنایت به این موضوعات هرچه بیشتر در برآورده ساختن انتظارات خانواده ها و کودکان و نوجوانان تلاش نمایند زیرا امروز ایده های خلاق و جدید بیش از هر زمانی در فعالیت های کانون مورد نیاز است و خانواده ها نیز این موضوع را به عنوان درخواستی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح می سازند.
عسگری فر هم چنین در بخش پایانی سخنان خود تعمیرات و تجهیزات مراکز فرهنگی هنری در سطح استان را مناسب ارزیابی و بیان کرد: امروز با همت و تلاش همکاران محیط مراکز 60 گانه کانون استان اصفهان به عنوان یکی از بهترین مکان های فرهنگی از نظر مساعد بودن فضای تربیتی برای کودکان و نوجوانان به حساب می آید و این موضوع همواره موجب رضایت شهروندان از مراکز کانون استان بوده است.
برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.