ارسال بیش از 800 اثر از سوی اعضای مراکز استان اصفهان در جشنواره رضوی

عسگری فر برگزاری ششمین جشنواره سرود استانی با موضوع امام رضا(علیه السلام) را از دیگر برنامه های کانون استان اصفهان در دهه کرامت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اعضای مراکز کانون استان اصفهان با ارسال بیش از 800 اثر فرهنگی،هنری و ادبی عشق و ارادت خود را به حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) ابراز کردند.
مدیر کل کانون استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: اعضای مراکز کانون استان در 8 موضوع جشنواره رضوی کانون شامل «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» و با استفاده از تجربیات سال های پیش حضور گسترده و پرشوری در این رویداد فرهنگی و دینی داشته اند.
عسگری فر عنوان کرد:پس از تغییرات صورت گرفته در نحوه برگزاری جشنواره رضوی، شیوه نامه ها و فراخوان های جشنواره به مراکز فرهنگی هنری در سطح استان ارسال شد.سپس اعضای علاقه مند آثار خود را به دفتر استان ارسال و این آثار از سوی داوران مجرب بر اساس ملاک های داوری مورد قضاوت قرار گرفت که با توجه به شیوه نامه در هر قسمت 8 درصد آثار به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ارسال شد.
این مسوول در ادامه از برپایی نمایشگاهی از آثار اعضاء هم زمان با دهه کرامت در کانون استان اصفهان خبر داد و گفت: از برگزیدگان استانی نیز در همین ایام تقدیر به عمل خواهد آمد و آثار اعضا در دو بخش داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی و شعر رضوی در قالب نشریه ای با عنوان آیینه خانه به چاپ خواهد رسید.
مدیر کل یکی دیگر از برنامه های کانون استان اصفهان به مناسبت میلاد حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) را برگزاری ششمین جشنواره سرود استانی با موضوع امام رضا(علیه السلام) در تاریخ 9 شهریور ماه و هم زمان با دهه کرامت عنوان کرد.
وی در پایان ضمن تشکر از مشارکت مراکز در جشنواره رضوی کانون گفت: امید است با برگزاری اینگونه جشنواره ها ،فرهنگ رضوی هر چه بیشتر در جامعه و خصوصا در میان کودکان و نوجوانان گسترش یابد.