مظلومیت و غربت شما را بر دل بی کران آسمان خواهیم نوشت

در این راهپیمایی اعضای کودک و نوجوان کانون با همراه داشتن پرچم فلسطین و مقاومت اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون اصفهان در تجمعی حمایت خود را از مردم غزه به ویژه کودکان مظلوم  آن اعلام کردند.
در این راهپیمایی اعضای کانون با همراه داشتن پرچم فلسطین و مقاومت اسلامی ضمن اعلام انزجار نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و انتقاد نسب به سکوت مجامع جهانی، از خداوند متعال نجات مردم بی پناه فلسطین را طلب نمودند.
در پایان نیز بیانیه اعضای کانون در حمایت از کودکان غزه توسط عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 4 قرائت شد که متن آن بدین شرح است:
ای قدس، ای سرزمین ایثار و شجاعت
اینک که آسمان شهر تو، به بال کرکسان شوم، سیاه گشته است و خورشید در پس ابرهای اندوه پنهان، اینک که خاک مقدست به خون کودکان و مادران و عزیزانت آبیاری می شود.
با دستهای کوچکم، دست خسته ی کودکانت را می فشارم و فریاد بر می آورم:
ای هم رزمان و ای هم نفسان ، از آن زمان که خانه هایتان آماج تیرها و موشک های کینه اسرائیل شده است. همصدا با تمام کودکان مظلوم سرزمینت فریاد بر می آورم تا دشمنان بدانند شما تنها نیستید. بگذار گوش جهان کر باشد و چشمشان کور، اما ما کودکان ایران زمین، با مشت های گره خورده، مظلومیت و غربت شما را بر دل بی کران آسمان خواهیم نوشت تا همگان بر ظلم ابرقدرت های جهان شاهد باشند و بر علیه آن ها قیام کنند.
دوست من، قلبت را به نور ایمان منور کن و بدان، هرگز تو را و سرزمین مقدست را فراموش نخواهیم کرد و همراه تو و رزمندگان سلحشور غزه خواهیم ایستاد و تا ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر علیه ظلم قیام خواهیم کرد.
به امید پیروزی و آزادی فلسطین و قدس عزیز...
برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.