آغاز اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان اصفهان

برنامه های متنوع اردوی استانی با حضور 60 نفر از اعضای فعال مراکز از یکم شهریور در اردوگاه ایثار همدان آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مراسم افتتاحیه اردوی تابستانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان اصفهان در اردوگاه ایثار همدان برگزار شد.
در اولین روز از این اردوی سه روزه 60 نفر از اعضای فعال مراکز با شرکت در مراسم آغازین، برنامه ها و فعالیت های گروهی خود را شروع کردند.مشایخی کارشناس فرهنگی کانون استان و مسوول اردو ضمن خیر مقدم به اعضای کانون، هدف از برگزاری این اردو را آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با سبک زندگی ایرانی-اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد:مشارکت در فعالیت های گروهی، مسوولیت پذیری در برابر وظایف اجتماعی، پرورش و شکوفایی استعدادها و تمرین نظم و انضباط از جمله مزیت های برگزاری اردوهای دسته جمعی می باشد.
وی محور برنامه هایاین سفر را سبک زندگی ایرانی-اسلامی عنوان و ابراز امیدورای نمود: با برپایی فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی در این اردو نوجوانان علاقه مند این مفاهیم را به صورت عملی و در قالب برنامه های دسته جمعی تجربه نمایند.
در ادامه کارگاه های متنوع توسط مربیان کانون و هم چنین حجه الاسلام خوش قامت کارشناس مذهبی برپا شد.نوجوانان با حضور در این کارگاه ها مباحث مطرح شده از سوی مربیان را در قالب فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی مورد بحث و هم فکری قرار دادند.
بازدید از غار علیصدر،شهر سفال،آثار تاریخی همدان،انجام بازی های محلی،برگزاری کارگاه های فرهنگی،هنری و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این اردوی سه روزه خواهد بود.
شایان ذکر است اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان اصفهان از یکم شهریور در اردوگاه ایثار همدان آغاز و تا سوم شهریور ماه با حضور 60عضو فعال ادامه خواهد داشت.
برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا را کلیک کنید.