کلنگ آغاز احداث مرکز جدید شهرستان دهاقان زده شد

شهرستان دهاقان یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری استان اصفهان در فاصله 90 کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان واقع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، هم زمان با آخرین روز از هفته دولت کلنگ احداث مرکز جدید کانون شهرستان دهاقان زده شد.
مدیر کل کانون استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و هم چنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،هدف از احداث این مرکز جدید را ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه های مرکز دهاقان بیان و خاطرنشان کرد:کانون پرورش فکری با انجام فعالیت های 40گانه فرهنگی،هنری و ادبی به صورت تخصصی میزبان کودکان و نوجوانان می باشد.
وی مساحت زمین در نظر گرفته شده را 2000 متر مربع عنوان و با قدردانی از تلاش های فرماندار و شهردار دهاقان گفت: با توجه به فضای کوچک مرکز و استقبال خانواده ها از فعالیت های کانون در تمامی ایام سال،امید است با همکاری تمامی دستگاه های مربوط مراحل ساخت و افتتاح این مرکز هرچه سریعتر صورت پذیرد.
در این مراسم علاوه بر مدیر کل کانون،امام جمعه،فرماندار دهاقان،شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان نیز حضور داشتند.
شهرستان دهاقان با جمعیتی بالغ بر 20000 نفر یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری استان اصفهان در فاصله 90 کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان و در مرکز فلات ایران واقع شده است .
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان هم اکنون با بیش از 60مرکز ثابت،پستی و سیار روستایی در شهرستان های استان برگزار کننده فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان 5 تا 15 سال می باشد.