طنین نغمه های رضوی در کانون استان اصفهان

150 عضو مراکز کانون استان اصفهان با حضور و اجرای برنامه در جشنواره سرود رضوی استان اصفهان عشق و ارادت خود را به حضرت امام رضا(علیه السلام) ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم زمان با دهه کرامت، ششمین جشنواره سرود استانی با موضوع حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه اسلام) و سیره رضوی در مجتمع فرهنگی هنری کانون و با حضور 150عضو از مراکز کانون برگزار شد.
مدیر کل کانون ضمن تشکر از تلاش های تمامی همکاران در برگزاری باکیفیت این جشنواره و دیگر برنامه های رضوی خاطرنشان کرد: امسال کانون استان اصفهان با ارسال بیش از 800 اثر در 8 موضوع «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» به دبیرخانه مرکزی جشنواره رضوی کانون در تهران مشارکتی فعال و گسترده در این ویژه برنامه ها داشته است.
عسگری فر در ادامه موفقیت اعضای مراکز کانون در جشنواره های مختلف رضوی را به مربیان و نوجوانان مراکز تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود که با تلاش مستمر مربیان و دیگر همکاران،در سال های آینده نیز شاهد حضور پرشور کودکان و نوجوانان استان اصفهان در جشنواره های رضوی باشیم.
در نوبت صبح جشنواره 5 اجرا از مراکز شماره 11،زیار،چرمهین،فریدونشهر،مبارکه به ترتیب با سرود های"من دست خالی آمدم، حریم عشق،مسافر غریب،طنین عشق،سرزمین پاک و بوی سیب" برگزار شد.
بعد از ظهر نیز اعضای مراکز باغبهادران با اجرای زائر، مرکز 4 و سرود حضرت باران، نوجوانان خمینی شهر با اجرای عطر رضا و ضامن آهو اثر اعضای مجتمع فرهنگی هنری، نغمه های رضوی را در کانون اصفهان طنین انداز کردند.
در حاشیه این جشنواره نیز نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان اصفهان با موضوع نقش ضریح خورشید برپا شد.
نمایشنامه خوانی،قصه گویی و نمایش خلاق با موضوع امام هشتم از دیگر برنامه های ششمین جشنواره سرود استانی با موضوع امام رضا و سیره رضوی بود که با استقبال کودکان و نوجوانان علاقه مند به اهل بیت(علیهم ااسلام) همراه بود.
کانون اصفهان به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه های مختلفی از جمله جشنواره سرود استانی رضوی، نمایشگاه آثار نقاشی های رضوی اعضا ،نمایشگاه نشریه دیواری،کتابسازی رضوی،خاطرات زیارت و شعر رضوی را به همراه دیگر فعالیت های مراکز فرهنگی هنری در سطح استان برنامه ریزی کرده است.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.