حمایت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارتقای جایگاه کانون

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از آمادگی این کمیسیون برای حمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دکتر عباس مقتدایی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اصفهان به مدیرعامل کانون گفت: فعالیت‌های مراکز شما بسیار تاثیرگذار است و خاطره‌ی آن در ذهن بچه‌ها باقی می‌ماند جایگاه واقعی کانون باید بسیار بالاتر از وضعیت فعلی آن باشد.
وی در فرودگاه بین‌المللی اصفهان و در ملاقاتی کوتاه با علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون یادآور شد که نمایندگان مجلس نسبت به مسایل و مشکلات کانون به ویژه مساله‌ی امنیت شغلی کارکنان و مربیان حساس هستند و باید تلاش کنیم کانون از حاشیه خارج شود و وزن و جایگاه خود را پیدا کند.
مدیرعامل کانون هم در این ملاقات تاکید کرد که حجم و میزان تاثیرگذاری کانون به اندازه‌ی یک وزارت‌خانه است اما علی‌رغم اهمیتی که مسوولان کشور برای کانون قایل هستند با محدودیت‌هایی روبرو هستیم.
حاجیان‌زاده با بیان این‌که بیش از 3هزار نفر از کارکنان کانون قراردادی هستند برخی از مشکلات کانون را با رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در میان گذاشت.
وی تقویت و کیفیت بخشی به تولیداتی مانند کتاب، فیلم و تئاتر را از برنامه‌های آینده کانون در شش ماه آینده دانست.
چند روز ‍پیش نیز رییس و چند تن از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در تهران میهمان مدیرعامل بودند و در نشستی چند ساعته از نزدیک با مسایل و مشکلات کانون و برنامه‌های آینده آن آشنا شدند.