نقد و بررسی کتاب از سوی نوجوانان عضو مراکز کانون استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،به مناسبت هفته ی کتاب و کتاب خوانی، کانون استان از عباس عبدی نویسنده ی داستان کودک و نوجوان دعوت کرد تا با حضور در جمع نوجوانان فعال کتاب خوان، ضمن معرفی خود پاسخگوی سوالات اعضا در خصوص کتاب های خود باشد.
کتاب های "روز نهنگ"، "شناگر" و "شکارچی کوسه ی کر" از آثار چاپ شده در کانون از این نویسنده می باشد. اعضای نوجوان مراکز استان کتاب "شکارچی کوسه ی کر" را به همراه مربی خود مطالعه کرده و در این جلسه نظرات و یا سوال های خود را با نویسنده ی آن مطرح کردند.
در ابتدای این جلسه که با استقبال اعضا همراه بود، آثار عباس عبدی برای آنها معرفی شد و خلاصه ای از داستان کتاب "شکارچی کوسه ی کر" توسط یکی از مربیان بازگو شد. همچنین از آنجا که همه ی کتاب های این نویسنده با محوریت دریا است و در جزیره ی قشم اتفاق می افتد یکی از مربیان، نوجوانان حاضر را با جغرافیا و آداب و رسوم مردم جزیره ی قشم آشنا کرد.
سوال های پرسیده شده توسط اعضا دقت و علاقه ی آنان را به آثار عباس عبدی نشان می داد و این توجه و ریز بینی نوجوانان کانونی باعث خرسندی نویسنده ی کتاب رمان نوجوان امروز شد.