ثمر بخشی برنامه ها؛ نتیجه نظم و تلاش در انجام فعالیت ها

عسگری فر انجام فعالیت های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان را مهمترین رسالت کانون عنوان و بر انجام برنامه های مناسب جهت برآورده ساختن انتظارات خانواده ها تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل،کارشناسان و کارکنان ستادی در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 برگزار شد.
عسگری فر ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) با ذکر احادیثی از نهج البلاغه امیرالمومنین (علیه السلام) بر اهمیت آگاهی و اندیشیدن در سرانجام تمامی امور زندگی در دستورات دینی تاکید کرد.
وی از تلاش تمامی همکاران در ماه های گذشته به ویژه فعالیت های فصل تابستان، هفته ملی کودک و جشنواره استانی قصه گویی قدردانی نمود و گفت: برنامه ها در کانون استان اصفهان به صورت باکیفیت و جدی در حال انجام است و به یاری خداوند و با کمک تمامی همکاران در بخش های مختلف این مسیر رو به رشد همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
این مسوول تلاش و نظم در کار و رفتار سازمانی مناسب را موضوعاتی دانست که برای ثمربخشی اهداف کانون باید همیشه به صورت سازنده ارتقا پیدا کند.
مدیر کل کانون در ادامه از تشکیل شورای طرح و برنامه در کانون استان اصفهان خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این شورا انجام هرچه بهتر فعالیت ها بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته می باشد و لازمه این موضوع پیش بینی برنامه ها و انجام آن براساس خرد جمعی می باشد.وی هم چنین با اشاره به ضرورت ارتقای سطح رفاه کارکنان بر افزایش برنامه های امور رفاهی تاکید کرد. بازنگری در برنامه های صندوق قرض الحسنه کارکنان نکته دیگری بود که مدیرکل در جمع اعضای شورای اداری به آن اشاره نمود.
عسگری فر مهمترین رسالت کانون را فعالیت برای کودکان و نوجوانان بیان و خاطر نشان کرد: لازم است با تعامل و تلاش تمامی همکاران، برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی در مراکز با کیفیت هرچه بهتر و با هدف برآورده ساختن انتظارات خانواده ها صورت پذیرد. وی با اشاره بر تاثیر ماندگار فعالیت برای کودکان و و نوجوانان اظهار کرد: تلاش مربیان در حضور مستمر و پرشور کودکان و نوجوانان در مراکز نمود پیدا می کند و کارشناسان نیز باید با تقویت انگیزه مربیان برای تحقق این موضوع تلاش کنند.
در ادامه این جلسه کارشناسان و کارکنان نکاتی را درباره موضوعات مختلف با مدیرکل کانون مطرح ساختند و مسائل عنوان شده مورد بررسی و هم فکری قرار گرفت.