آمادگی کانون به منظور راه اندازی اردوگاه در خوانسار

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه مشترکی میان مدیر کل کانون و فرماندار خوانسار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست، عسگری فر به جایگاه کانون در سطح کشور اشاره کرد و افزود: کانون به عنوان متولی اصلی حوزه کودک و نوجوان با برنامه ریزی صحیح به دنبال کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان می باشد. وی با بیان وجود ظرفیت های بالا در این گروه سنی عنوان کرد: هم اکنون بیش از 40 فعالیت فرهنگی،هنری وادبی در مراکز 60 گانه کانون استان از سوی مربیان در حال انجام است و کانون تنها نهادی در کشور است که برای تمامی ایام سال فعالیت های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان علاقه مند برگزار می کند.
مدیر کل کانون هم چنین در ادامه اظهار کرد: کانون آمادگی دارد در صورت تامین اعتبار و با کمک خیرین در محل مرکز شماره 2 خوانسار اردوگاه استانی و یا کشوری راه اندازی کند.
شفعتی فرماندار شهرستان خوانسار نیز فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری این شهرستان را تشریح و نقش کانون را در تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص حائز اهمیت دانست. وی خاطر نشان کرد: بعضی از هنرمندان و کسانی که امروز ما در سطح جامعه شاهد آثار هنری و فرهنگی آنان هستیم شروع فعالیت هایشان از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.
در پایان این جلسه دیگر مسائل مربوط به کانون پرروش فکری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای ارائه فعالیت های مناسب به خانواده ها اتخاذ گردید.