محفل انس با امام زمان در مرکز باغ بهادران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرکز باغ بهادران با هدف انس بیشتر کودکان و نوجوانان با امام زمان (علیه السلام) و افزایش شناخت اعضای خود نسبت به ایشان، ویژه برنامه ای را برگزار کرد. در این مراسم که علاوه بر اعضای مرکز، دانش آموزان دو مدرسه به همراه والدین و مربیانشان نیز حضور داشتند؛ مسوول مرکز فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ابعاد مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری، ادبی و علمی را برای حاضرین شرح داد و نقش کانون را در رشد و شکوفایی تفکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان حائز اهمیت دانست.

در این مراسم، حجت الاسلام قیصری، با معرفی شخصیت امام مهدی (عج الله تعالی فرجه)، از کودکان و نوجوانان خواست که همواره به یاد ایشان باشند و ضمن دعا برای فرج هر چه زودتر ایشان، سعی کنند راه و روش زندگی خود را بر مبنای دستورات دینی و رضایتمندی امام زمان بنا کنند. وی با زبانی شیرین و ساده دلایل و چگونگی غیبت امام را شرح داد و وظایف شیعیان در زمان غیبت را برای اعضای کودک و نوجوان بیان کرد.

در این ویژه برنامه که مدیران آموزش و پرورش باغ بهادران نیز حضور داشتند، اعضای مرکز علاوه بر اجرای سرود، دلنوشته های خود را که خطاب به امام زمان (عج الله تعالی فرجه) نوشته بودند قرائت کردند.