کد خبر: 241497
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
بازدید 2941
دیدار مدیر کل کانون با فرماندار شهرستان لنجان

در این جلسه مقرر گردید که با تامین اعتبار از سوی فرمانداری لنجان، پروژه ای عمرانی در مرکز باغبهادران صورت پذیرد و هم چنین مرکز کانون زبان ایران نیز در فولاد شهر تاسیس شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مدیرکل کانون به همراه مسوولین مراکز فولادشهر،زرین شهر،باغبهادران،چرمهین و کارشناس مسوول هنری استان با فرماندار شهرستان لنجان دیدار کرد.
مهندس سجاد در این دیدار به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: کانون به عنوان نهاد تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان،فعالیت های متنوعی را به منظور کشف استعدادها و پرورش خلاقیت آینده سازان ایران اسلامی صورت می دهد و امروز تنها نهادی است که به این منظور به انجام برنامه های فرهنگی و هنری می پردازد.
فرماندار لنجان در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده در میان کودکان و نوجوانان این شهرستان بر همکاری و تعامل مناسب با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف استفاده هرچه بیشتر خانواده ها از برنامه های کانون تاکید کرد.
مدیر کل کانون نیز در این دیدار ضمن بیان فعالیت ها و سابقه ی کانون در زمینه های فرهنگی،هنری و ادبی و تاثیر آن در آینده کودکان و نوجوانان اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان اصفهان 60 مرکز ثابت،سیار روستایی و پستی وجود دارد که شهرستان لنجان با چهار مرکز فرهنگی هنری بیشترین تعداد مراکز کانون را پس از شهرستان اصفهان به خود اختصاص داده است و می توان با توجه به جمعیت این شهرستان و با همکاری فرمانداری هرچه بیشتر در خدمت کودکان و نوجوانان علاقه مند لنجان بود.
در این جلسه مقرر گردید که با تامین اعتبار از سوی فرمانداری لنجان، پروژه ای عمرانی در مرکز باغبهادران صورت پذیرد و هم چنین مرکز کانون زبان ایران نیز در فولاد شهر تاسیس شود.
شایان ذکر است شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان با بیش از 250 هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های پرجمعیت استان می باشد.