تقدیر از کمیته کودک و نوجوان استان اصفهان به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان به عنوان کمیته برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخشی از این پیام از مساعدت های مدیر کل کانون به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان و دیگر اعضای این کمیته در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های ایام الله دهه مبارک فجر قدردانی شده است.
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند و بزرگوار جناب آقای عسگری فر
مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان(کمیته کودک و نوجوان)
با سلام و احترام
پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید، همراه با فداکاری امت به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است، شایسته پاداش و عطیه الهی می باشد.
با عنایت و لطف پروردگار،ملت رشید و غیور ایران اسلامی با حضور آگاهانه و تحسین برانگیز در آیین های شکوهمند مراسم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه ای زیبا و به یاد ماندنی در یوم الله بیست و دوم بهمن،بار دیگر شکوه وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
اکنون در خاتمه مراسم دهه مبارک فجر،مراتب تقدیر و تشکر خود را از مساعدت های مخلصانه و همکاری بی شائبه حضرت عالی و اعضای محترم آن ستاد در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عید بزگ انقلاب اعلام داشته و از اینکه با بررسی های به عمل آمده به عنوان کمیته برتر در گروه اول برگزیده شده اید، ضمن تبریک این موفقیت،توفیق روز افزونتان را از درگاه حضرت حق، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در راه حفظ و تحقق آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی و عمل به منویانت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می نماییم.
 
                                                                               جعفر عسگری
                                                             رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و
                                                           ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان