انتصاب همکاران در سازمان نمای جدید کانون استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم زمان با شهادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) مراسم عزاداری با حضور مدیرکل،کارشناسان و کارکنان برگزار شد.
عسگری فر پس از این مراسم در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت موسی ابن جعفر (علیه السلام) بر مظلومیت اهل بیت و شیعیان آنان در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: آن حضرت 14 سال در زندان های بغداد، زندانی بودند ولی با فرهنگ سازی و مجاهدت های امامان معصوم و یاران باوفای آن بزرگواران امروز عزت و فرهنگ جریان شیعه در کشورها روز به روز در حال قوی شدن و گسترش می باشد.
وی ضمن قرائت حدیثی از امام هفتم شیعیان گفت: طمع و حسد دو ویژگی است که در روایات اهل بیت به صورت ویژه مذمت شده است و آن حضرت درباره این موضوع می فرمایند:" از طمع بپرهیز، و بر تو باد به ناامیدی از آنچه در دست مردم است، طمع را از مخلوقین دور کن که طمع، کلیدِ خواری است،طمع،عقل را می رباید و مردانگی را نابود می کند و آبرو را می آلاید و دانش را از بین می برد. بر تو باد که به پروردگارت پناه بری و بر او توکّل کنی".
در ادامه مدیر کل نکاتی را درباره سازمان نمای اعلام شده به کارکنان متذکر شد.
عسگری فر ضمن یادآوری این موضوع که همه کارشناسان فرهنگی کانون کاردان و توانا هستند،خانم صالحی را با توجه به سابقه کاری و توانمندی وی،به عنوان کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان منصوب کرد.
مدیر کل کانون هم چنین با عنایت به طرح موضوع از جانب کارشناس مسوول هنری استان، خانم حسینی را به عنوان شخص هماهنگ کننده امور اجرایی این واحد،معرفی نمود.
در ادامه عسگری فر با توجه به پست های اعلام شده خانم ها فاطمی و اسکندری را به ترتیب به عنوان کارشناس آفرینش های ادبی و کارشناس هنرهای تجسمی منصوب کرد.
وی تاکید کرد:لازم به ذکر است تمامی واحدها و کارشناسان فرهنگی،هنری و ادبی مانند گذشته به فعالیت های خود زیر نظر معاونت فرهنگی ادامه خواهند داد.
مدیر کل هم چنین در بخش کارکنان ستادی نیز شهرام چراغی را مسوول واحد امور عمومی،بهرام صفری رییس اداره امور مالی،سید احمد امیری رییس اداره امور اداری و منیژه مرتضوی را به عنوان مسوول واحد دبیرخانه معرفی کرد و گفت: کلیه کارکنان دیگر نیز در سمت های قبلی خود تثبیت می گردند.