کد خبر: 243372
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
بازدید 5811
مرکز فرهنگی هنری داران میزبان فرماندار شهرستان فریدن

فرماندار فریدن ضمن قدردانی از تلاش های مربیان مرکز،کانون را نهادی تخصصی و پویا برای فعالیت های مرتبط با کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، فرماندار شهرستان فریدن از مرکز فرهنگی هنری داران بازدید نمود.
طی این بازدید فرماندار از نزدیک شاهد فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مرکز و استقبال خوب کودکان و نوجوانان در فصل تابستان به منظور استفاده ی بهینه از اوقات فراغت بود. تاجمیری ضمن قدردانی از مسوول و مربیان مرکز به جهت تلاش در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای اعضا و تعامل و همفکری مناسب با سایر ارگان ها و سازمان ها،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نهادی پویا دانست که تاثیر فعالیت های آن بر این گروه سنی ملموس و قابل مشاهده است.
قائمی مسوول مرکز داران نیز با تشریح فعالیت ها و سابقه درخشان کانون در ارائه برنامه های متنوع به خانواده ها، تعداد مراکز ثابت،سیار و پستی کانون استان را 60 مرکز عنوان کرد و گفت: کانون تنها نهادی است که به صورت تخصصی در تمامی ایام سال فعالیت هایی را در سه بخش فرهنگی،هنری و ادبی برنامه ریزی و در فصل تابستان نیز کارگاه های ویژه ای را برای فرزندان برگزار می کند که همواره با استقبال پرشور خانواده ها همراه می باشد.
هم چنین مشاور فرماندار و مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدن، این مسوول را در این بازدید همراهی می کردند.