تشکیل جلسه شورای اسلامی شهر سمیرم با حضور اعضای مرکز شماره 1 کانون

در این جلسه اعضای نوجوان مرکز سمیرم پیشنهادات خود را با مسوولین شهری در میان گذاشته و راهکارهای اجرای این پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه  شورای اسلامی شهر سمیرم با حضور کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک کانون سمیرم برگزار شد.
در این جلسه اعضای کانون به عنوان بخشی از شهروندان این شهر،ابتدا مشکلات و خواسته های خود را با اعضای شورا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند. اعضای شورای شهر نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، آن را یکی از جلسات خوب تشکیل شده در شورای چهارم شهر دانستند و نظرات مناسب کودکان و نوجوانان کانونی را در برطرف ساختن مشکلات موثر خواندند.
افزایش کیفی و کمی فضاهای سبز و مکان های تفریحی برای استفاده ی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان،ترمیم بافت تاریخی شهر در راستای صیانت از هویت مردم این سرزمین به همراه ساخت و استفاده از مجسمه های تاریخی برای زیباسازی محیطی از جمله درخواست های اعضای نوجوان از مسوولین بود که مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفت.
یکی دیگر از پیشنهادات کودکان و نوجوانان برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در سمیرم با رویکردی متنوع و جذاب بود که اعضا مرکز کانون خواستار بررسی این پیشنهاد به صورت ویژه شدند تا کمبود این گونه برنامه های فرهنگی در شهر جبران گردد.
هم چنین اعضای مرکز از مسوولین شهری درخواست همکاری بیشتر با نهادهای فرهنگی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به دنبال غنی سازی اوقات فراغت فرزندان می باشند را مطرح کرده تا علاوه بر رضایت شهروندان،خانواده ها را در بهره برداری صحیح و مناسب از ایامی مانند فصل تابستان یاری نمایند.
در پایان نیز اعضای شورای شهر در مورد مشکلات شهر از دید شهروندان و راه های برطرف نمودن آنها از اعضای نوجوان مرکز سمیرم مشورت گرفته و راهکارهای اجرایی آن ها را مورد بررسی قرار دادند.