ارزیابی کلاس های ترم اول تابستان و هماهنگی اجرای ترم دوم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه ی ارزیابی کلاس های ویژه ی ترم اول تابستان و هماهنگی جهت اجرای مناسب ترم دوم مراکز استان با حضور مدیر کل کانون، کارشناسان و مسوولین مراکز برگزار شد.
در این جلسه مدیر کل کانون، با بیان این که فعالیت ها در کانون استان اصفهان روند رو به رشد داشته است از تلاش مسوولین مراکز و مربیان با توجه به حجم کاری بالا و برگزاری کلاس های ویژه در ترم اول فصل تابستان تشکر و قدردانی کرد. وی با اشاره به  شیوه نامه ی موجود در خصوص برگزاری کلاس های ویژه در مراکز استان، چگونگی برگزاری این کلاس ها را اصولی دانست و افزود: علت نشست امروز بیان نقاط قوت و ضعف کلاس های ویژه در ترم اول تابستان برای بهره وری بیشتر و افزایش کیفیت می باشد.
عسگری فر در ادامه خاطرنشان کرد: تابستان امسال نیز همانند 3 سال قبل، به موجب استقبال و تقاضای والدین 3 یا 4 عنوان به کلاس های ویژه اضافه شد که مهارت خواندن و نوشتن، نجوم، پرورش خلاقیت و رباتیک از جمله ی آنان می باشند. وی همچنین با اشاره به تشکیل کلاس های پویا نمایی، نمایش عروسکی و ساخت عروسک در 2 سال اخیر، خاطرنشان کرد: این فعالیت ها عامل جذب کودکان و نوجوانان است و باید سعی کنیم با ارائه ی برنامه ی جدید و متنوع مطابق علاقه ی کودک و نوجوان امروز پذیرای هر چه بیشتر آنها باشیم.
مدیر کل کانون در سخنان خود نظم در امور را یکی از عوامل مهم موفقیت دانست و خطاب به مسوولین مراکز گفت: سعی کنید با برنامه ریزی و نظم ،کیفیت و کمیت فعالیت های خود را هرچه بیشتر بالا ببرید که در این صورت انتظارات خانواده ها نیز برآورده می شود.
عسگری فر در ادامه بر نظارت دقیق بر فعالیت مربیان ویژه از سوی مسوولین مراکز تاکید کرد و یادآور شد: همه ی ما در قبال اعتماد خانواده ها مسوول هستیم و همواره باید در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی مخاطبین خود باشیم زیرا فعالیت های صورت گرفته باید به گونه ای باشد که پیشرفت فرزندان پس از حضور در کلاس های کانون برای والدین محسوس باشد و همچنین عامل جذب کودکان و نوجوانان برای عضویت در مراکز و حضور مستمر آنها باشد.
مدیر کل کانون همچنین در ادامه ی سخنان خود در خصوص مربیان ویژه گفت: وظیفه ی ما این است که مربیان خوب و توانمند را رشد بدهیم و انگیزه ی آنها را برای فعالیت بیشتر، بالا ببریم که شما مسوولین مراکز مهمترین نقش را در جهت شناسایی و معرفی مربیان برتر ایفا می کنید. وی در ادامه افزود: در همین راستا نوع پرداخت مربیان ویژه هم با توجه به میزان رضایتمندی از آنها تغییر می کند.
عسگری فر با اشاره به شروع ترم دوم فصل تابستان کیفیت بالای کلاس ها را مورد تاکید دوباره قرار داد و گفت:برای ترم دوم موضوعات کلاس ها نباید تکراری باشد به همین منظور طرح درس و کار جدید برنامه ریزی شود و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی باید به این موضوع توجه و دقت ویژه داشته باشند.
مدیر کل کانون در بخش پایانی سخنان خود از مسوولین مراکز خواست تا با توجه بیشتر، امور مالی و اداری مرکز خود را پیگیری کنند و در صورت بروز هر گونه ابهام با مسوولین اداری و مالی در ستاد در ارتباط باشند.
فرقدانی، کارشناس مسوول هنری کانون استان نیز در خصوص کلاس های ویژه ی هنری نکاتی را یادآور شد.
در این جلسه همچنین مسوولین مراکز هریک نقاط قوت و ضعف کلاس های ویژه ی مرکز خود را در حضور مدیر کل بیان و مورد بحث و گفتگو قرار دادند.
سخنان امیری مسوول امور اداری و کارگزینی پایان بخش این جلسه بود.