آغاز ترم دوم کلاس های ویژه فصل تابستان مراکز کانون استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، ترم دوم فعالیت های تابستانی مراکز فرهنگی هنری استان با استقبال خانواده ها آغاز گردید.
تابستان امسال کانون استان با افزایش فعالیت های جدیدی مانند رباتیک، فیلم سازی و مهارت محاسبات ذهنی (IQ MAS) رضایتمندی بیش از پیش خانواده ها را در پی داشت و میزبان تعداد زیادی از کودکان و نوجوان استان برای گذراندن اوقات فراغت خود با علاقه مندی های مختلف بود.
در ترم دوم فصل تابستان هم همانند ترم قبل، کلاس های ویژه در بخش فرهنگی شاهد کلاس های متنوعی از جمله آشنایی با قرآن با شیوه های نو، مهارت های خواندن و نوشتن، پرورش خلاقیت، آموزش تفکر، نجوم و... می باشد.
واحد هنری کانون استان نیز در قالب فعالیت هایی چون نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، نمایش عروسکی و ساخت عروسک، عکاسی، طراحی، موسیقی و ... پذیرای کودکان و نوجوانان اصفهانی است و به شناخت و تربیت استعداد های هنری آینده سازان کشور کمک می نماید.
کلاس های خلاقیت ادبی، آشنایی با متون کهن (قندپارسی)، نوشتن خلاق، املانویسی (کلاس بیست) و کارگاه شعر نیز فعالیت های مختلف مرکز آفرینش های ادبی استان است که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.
ترم دوم فعالیت های تابستانی مراکز استان از تاریخ 10 مرداد ماه شروع و پس از گذراندن 12 جلسه در شهریور ماه به پایان می رسد.