نمایشگاه مشترک روشنای آفتاب در ده مرکز کانون استان اصفهان

این نمایشگاه ها که با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی برپا شده است تا 22 بهمن ماه پذیرای مسوولین و خانواده ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ده نمایشگاه مشترک در مراکز فرهنگی هنری سطح استان برپا شده است.
هدف از برپایی نمایشگاه های مشترک روشنای آفتاب، آشنایی مخاطبان با ارزش های انقلاب اسلامی و شناخت بیشتر کودکان و نوجوانان با الگوهای ارزشمند انقلاب،شهدا و جانبازان می باشد.
در این مراکز فضا سازی متناسب با روزهای پرشکوه انقلاب درسال 57 شکل گرفته است و نوجوانان به وسیله مربیان خود با وقایع مهم انقلاب و همچنین شخصیت حضرت امام خمینی(ره) آشنا می شوند.
بیان روز شمار انقلاب براساس مستندات و منابع موجود،اجرای برنامه های شاد و جذاب با مشارکت اعضا،برگزاری کارگاه های هنری نقاشی،سفال و خوشنویسی،حضور فعال اعضا و قصه گویی با محور قرار دادن خاطرات انقلاب،برگزاری کارگاه های ادبی شعر و داستان از جمله برنامه هایی می باشد که در این نمایشگاه ها از سوی مربیان برگزار می شود.
خانواده ها و مسوولین نیز ضمن بازدید از نمایشگاه های روشنای آفتاب از آثار اعضای کودک و نوجوان با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دیدن می نمایند.
        جدول نمایشگاه های مشترک مراکز استان در دهه فجر
مراکز فرهنگی هنری
 
مرکز میزبان
مراکز شماره 1-4-11-13- سیار
مرکز 1
 
مراکز 2 7-9 -10 و مجتمع
مرکز 2
 
مراکز 3 - 6- -8 -12 و پستی
مرکز 3
 
مرکز خمینی شهر کوشک
مرکز خمینی شهر
 
مرکز باغبهادران چرمهین زرین شهر
مرکز زرین شهر
 
نجف آباد کهریز سنگ یزدانشهر تیران
مرکز یزدانشهر
 
سمیرم 1 سمیرم 2
سمیرم 2
 
خوانسار 1- خوانسار 2 
خوانسار 1
 
کاشان 1- کاشان 2 
کاشان 1
 
اردستان 1- اردستان 2
اردستان 1