ویژه برنامه های دهه فجر در مراکز دهاقان و شماره 1 خوانسار

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،برنامه جشن روشنای آفتاب با حضور  35نفر از نوجوانان دختر مرکز دهاقان برگزار شد. اجرای سرود و دکلمه،برگزاری مسابقه پازل اشعار انقلاب ،اهدای جوایز بهترین کارت پستال و حضورکارشناس ارشد مشاوره و جلسه پرسش و پاسخ با موضوع نوجوانان امروز از برنامه های این مراسم بود.

در روز 12 بهمن کارگاه کارت پستال سازی برای نوجوانان دختر و 13 بهمن کارگاه پرنده آزادی برای نوجوانان پسر برگزار شد .

همچنین 11 بهمن کارگاه ساخت لاله های کاغذی برای اعضای نوجوان دختر برگزار شد و نمایشگاه آثار اعضا از روز 10 بهمن به مدت 12 روز برپا است .

جشن مشترک با کمیته امداد امام نیز در مورخ 21 بهمن ماه در تالار شهر برگزار می شود که اجرای سرود و دکلمه خوانی بر عهده اعضای مرکز دهاقان است .

هم چنین همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر و با هدف آگاهی بخشی خانواده های مرکز شماره یک خوانسار برنامه ای با عنوان خانواده ، کودکان و آگاهی اجتماعی برگزار شد.

در این همایش که باحضور مسئولین شهرستان همراه بود  ابتدا مشاور و کارشناس آموزش و پرورش در مورد نقش خانواده و الدین در امنیت روانی فرندان سخنرانی کرد و سپس سعیدی مسئول مرکز در مورد نقش مادران در مشارکت فرزندان در اجتماع نکاتی را ارائه کرد.