کد خبر: 252365
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
بازدید 2008
جشن انقلاب در مراکز خمینی شهر و شماره 2

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مرکز فرهنگی هنری خمینی شهر با مشارکت مرکز کوشک و سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)برنامه جشنی را با عنوان از روشنای آفتاب با حضور بیش از 200نفر از کودکان ونوجوانان برگزار نمود.

اعضا در این برنامه به اجرای نمایش خلاق،نمایش عروسکی،سرود فرزند ایران،دکلمه خوانی و برگزاری مسابقه پرداختند. در آخر نیز از اعضای برگزیده فراخوان عکاسی تقدیر به عمل آمد.

مرکز شماره 2 کانون نیز در ایام الله دهه فجر میزبان اعضای مراکز شماره 7،مجتمع،شماره 9 و10و همچنین اعضا ودانش اموزان  مدارس می باشد.برنامه های مختلف و متنوعی در این ایام برای بازدیدکنندگان اجرا می شود. کار گاه قصه گویی،شعر خوانی، شعارنویسی ،نقاشی و مسابقه ار جمله این فعالیت ها است.هم چنین مربیان در غرفه ها به معرفی رویدادهای انقلاب و شخصیت ها پرداخته و این رویداد تاریخی را برای کودکان و نوجوانان از زاویه های مختلف مورد بررسی قرار می دهند.هم چنین جشن انقلاب با حضور خانواده ها و کودکان و نوجوانان نیز از جمله برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر در مرکز شماره 2 برگزار خواهد شد.