اجرای نمایش در مرکز دهق و برپایی اردو توسط مرکز شماره 1 اردستان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،به مناسبت ایام ا... دهه فجر نمایش عروسکی خیاط باشی و گرگ بزی مهمان نگاه های 800کودک شهر دهق گردید.این برنامه شادی ونشاط ویژه ای را در دهه فجر در این مرکز با خود همراه ساخت.
جشن روشنای آفتاب نیز در این مرکز در روز 17 بهمن ماه برای 240نفر از کودک و نوجوان و والدین اعضا و نیزمسوولین شهر با اجرای برناهه هایی نظیر اجرای سرود ملی،سرود فرزند ایران،اجرای مسابقه ،معرفی شخصیتهای انقلابی و اجرای نمایش عروسکی انجام پذیرفت.
هم چنین همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه تحول بخش کشاورزی و همسو با طرح علمی مرکز با عنوان «سلامی به طبیعت»،25 نفر از اعضا دختر مرکز در بازدیدی 5 ساعته از دهکده فن آوری تجره که مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک برای تولید علوفه است بازدید کرده و از نزدیک با نحوه کار آن اشنا شدند.
روستای نمونه کشارزی حیدرآباد مهاباد مکان دوم بازدید بود که اعضا از آن دیدن کردند.تولید گیاه دارویی زعفران، کشت گندم و جو، باغ های پسته، زیتون و انار، پرورش زنبورعسل، احیای آسیاب سنتی، استخر پرورش ماهی و ... تنها گوشه ای از فعالیتها بود که مورد دقت اعضا قرار گرفت.