حضور در راهپیمایی 22 بهمن،شکرگزاری از خداوند برای نعمت انقلاب اسلامی است

عسگری فر با تاکید بر ترویج فرهنگ سپاس گزاری در جامعه،گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر را یکی از مصادیق شگر گزاری از پرودگار دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جشن پیروزی سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور بیش از 350 کودک و نوجوان اصفهانی در تالار ادب برگزار شد.

مدیر کل کانون در ابتدای سخنان خود در این مراسم ضمن تشکر از تمامی اعضای کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، از دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان که در این جشن نیز حضور داشت به جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی در سطح شهر تشکر و قدردانی کرد.

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گفت:انقلاب اسلامی حاصل تلاش و مجاهدت  شهدایی است که با پیروی از حضرت امام خمینی(ره) در دوران مبارزه و هم چنین جنگ تحمیلی همواره در دفاع از آرمان های نظام اسلامی کوشش کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شکرگزاری از پروردگار عالم وظیفه همه انسان ها است،خطاب به کودکان و نوجوانان اظهار کرد:بچه ها نیز پس از شکرخدا، از والدین خود و هم چنین دانش آموزان از مربیان و معلم ها به خاطر تلاش هایی که برای موفقیت آن ها انجام می دهند همیشه سپاس گزار باشند.

مدیر کل افزود: هر روز صبح که از خواب بیدار میشویم و در جامعه و در کنار مردم حضور می یابیم، باید ذکر شریف الحمدالله را به زبان آوریم چرا که این وظیفه ما است تا فرهنگ سپاس گزاری را در زندگی خود بکار بگیریم تا در سطح جامعه نیز گسترش یابد.

عسگری فر با تاکید بر ترویج فرهنگ سپاس گزاری در سطح جامعه گفت: اگر امروز ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی میداریم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب،در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‏کنیم، این مشارکت یکی از مصادیق شکرگزاری از خداوند به جهت هدیه دادن نعمت انقلاب و نظام اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری اقدام و عمل همه افراد باید با تفکر انقلابی همراه باشد که لازمه آن رعایت اصول و مبانی اساسی انقلاب می باشد.

 وی ادامه داد:ریاست محترم جمهور نیز در سخنرانی اخیر خود با بیان اینکه باید از خداوند،اهل بیت،رهبر انقلاب،مردم و دولت های گذشته برای رویدادهای مهم در کشورمان تشکر کنیم،نکته مهمی را به همه یادآوری نمود که در تمام مراحل زندگی شکرگزار پروردگار و سپاس گزار تمامی انسان ها باشیم.

مدیر کل کانون در پایان با تشکر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در برپایی جشن انقلاب افزود:تمامی مراکز کانون استان اصفهان و هم چنین اعضای این کمیته شامل اداره کل بهزستی،اداره کل آموزش و پرورش،صدا و سیما،کمیته امداد امام خمینی (ره)،مهد قرآن کریم و شهرداری اصفهان در ایام الله دهه مبارک فجر با برگزاری برنامه های متنوع و جذاب، شادی را به کودکان و نوجوانان اصفهانی هدیه دادند.

همنوازی آهنگ های انقلاب توسط اعضای مرکز شاهین شهر،اجرای قطعه نمایشی با عنوان"رنگ آزادگی" از سوی اعضای مرکز 13 و نمایش خلاق اعضای نوجوان مرکز شماره 8 کانون برنامه هایی بود که توسط مراکز فرهنگی هنری کانون انجام گرفت.

اجرای سرود توسط نوجوانان مهد قرآن کریم و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه هایی بود که با مشارمت کودکان و نوجوانان برگزار شد.