کد خبر: 254688
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
بازدید 1726
تشکیل جلسه های حوزه ای پیش بینی برنامه های مراکز در سال 95

این جلسات تا 18 اردیبهشت با حضور کارشناسان و مسوولین مراکز در مرکز آموزش کانون استان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسه های حوزه ای پیش بینی برنامه های مراکز در سال 95 با حضور مدیرکل،کارشناسان و مسوولین مراکز در حال برگزاری است.

در این جلسات کارشناسان در کنار مسوولین مرکز ضمن نیازسنجی برنامه های مرکز و تحلیل برنامه های اجرا شده سال گذشته به بررسی و تحلیل پیش بینی برنامه های سال 95 می پردازند.

مدیر کل کانون نیز با حضور در این جلسه های حوزه ای با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در فعالیت های کانون و ارتباط مناسب مسوولین مراکز با اعضا و والدین،بر معرفی کانون به خانواده ها و سایر نهادها و سازمان ها تاکید نمود.

توجه به مشارکت موثر اعضا در فعالیت های گروهی،تلاش در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و انجام فعالیت های کتاب محور،اهتمام به امر برنامه ریزی در کلیه برنامه ها، اجرای فعالیت ها به صورت هدفمند و تلاش در راستای ارتباط مناسب بین فعالیت های فرهنگی،هنری،ادبی از دیگر موضوعاتی بود که مدیر کل کانون به آن ها تاکید نمود.

عسگری فر هم چنین افزود:باید با استفاده از روش های نو و خلاق در جهت جذب و پایدارسازی اعضا برنامه ریزی نمود تا به این وسیله رابطه اعضا با کانون استمرار داشته باشد.

در ادامه این جلسات مسوولین مراکز پیش بینی برنامه های خود در سال آینده را اعلام نموده و با حضور کارشناسان در این باره بحث و بررسی صورت می گیرد.

گفتنی است جلسات حوزه ای تا 18 اردیبهشت ماه در مرکز آموزش کانون استان ادامه دارد.